Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Κλίμαξ


Έχω επισκεφτεί πολλές φορές την Λαρισα.
Σε έναν περίπατο μου, παρατηρούσα την πόλη, μου έκανε εντύπωση το πόσα άσχημα κτήρια έβλεπα ολόγυρα μου, σε αντιδιαστολή με την γενικότερη πεζοδρόμηση της πόλης που σου αφήνει ένα καλό συναίσθημα. Δυστυχώς μου θύμισε τις παρατημένες γειτονιές της Αθήνας.

Συνέχισα την βόλτα μου ώσπου μπροστά μου ξεφύτρωσε ένα αρχαίο θέατρο....!!!



Η χαρά μου ήταν διάχυτη και η απορία μου εύλογη, πως ένα αρχαίο κτίσμα μπορεί να παραμένει διαχρονικά το πιο όμορφο από όλα τα άλλα?
Η απάντηση δική σας.

Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο για το Α αρχαίο θέατρο της Λάρισας, αξίζει να το επισκεφθείτε σε ένα σας ταξίδι.



Εκείνο που έχω να σας προτείνω και ο λόγος  της σημερινής ανάρτησης είναι το Κλίμαξ.
Απέναντι από το αρχαίο θέατρο της Λάρισας στο ομορφότερο σημείο της πόλης, θα βρείτε ένα μαγαζάκι διαφορετικό απ' τα άλλα. Ένας χώρος για όλους, απλός και πάνω απ' όλα λειτουργικός.


Στο Κλιμαξ  cafe, tapas bar, wine bar θα βρείτε απλές γεύσεις  τοπικά εδέσματα, γλυκά, φρέσκους χυμούς και κρασιά από τοπικούς παραγωγούς. Η εξυπηρέτηση είναι self service πράγμα που συνηθίζεται στο εξωτερικό για γρήγορη εξυπηρέτηση. Πρόκειται για ένα καινοτόμο μαγαζί που μου άρεσε πολύ και πιστεύω θα αφήσει σε όποιον το επισκεφτεί τις καλύτερες εντυπώσεις.



1 σχόλιο: