Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Σπίτι μου σπιτάκι μου...


Στο σπίτι μας στήν Αθήνα, σε πολυκατοίκια, υπήρχε μια αποθήκη.
Η αποθήκη "έβλεπε" στον ακάλυπτο χώρο τής πολυκατοίκιας σε ενα μικρό κήπο.
Κάποια στιγμή  αποφάσισα να κάνω αυτόν το χώρο δικό μου, ένα χώρο πού θα αντιπροσώπευε εμένα και τα γούστα μου.

Τέλος πάντων για να μη λέω και πολλά... μετά από πολλά χρόνια και από καποιές αλλαγές πού έγιναν στην αποθήκη  κατάφερα να κάνω το όνειρο πραγματικοτήτα!
Ρίξετε μία ματιά απο το πρίν καί το μετά.

κουζίνα
κουζίνα


Κρεβατοκάμαρα

κρεβατοκάμαρα
κρεβατοκάμαρα

Σαλόνι






3 σχόλια:

  1. καλλη δουλεια κοριτσακι μου....υπεροχο το αλογο στην κουζινα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλεγες,

    Είναι απίστευτη η αλλαγή.
    Ξεπέρασες και τον Σούλη...
    Χαίρομαι πολύ που έκανες το όνειρό σου πραγματικότητα.
    Πιστεύω σύντομα να μπορέσω να το δώ κι από κοντά για να το θαυμάσω!
    Να το χαιρόσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχο!!!! Δεν έχω λόγια!!! Είναι λες το έχει διακοσμήσει επαγγελματίας!! Είναι ένα σπίτι που άνετα θα μπορούσε να φιλοξενηθεί σε περιοδικό ως μοντέλο διακόσμησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή